سلام ، به وبسایت کتابخانه فراسوی دانش خوش آمدید.

معرفی ۵ کتاب پرفروش در نمایشگاه کتاب تهران

معرفی ۵ کتاب پرفروش در نمایشگاه کتاب تهران

کتاب ها همواره می توانند بهترین دوست و همراه برای انسان ها باشند. آن ها همراهی بی نظیر در هیاهوی زندگی هستند که شما را همراهی می‌کنند. معرفی ۵ کتاب پر فروش نمایشگاه کتاب تهران موضوع جذابی در زمینه ی آشنایی بیشتر با این همراهان بینظیر زندگی است که در این مقاله قصد داریم راجع به آن صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید.

5 کتاب برگزیده از نمایشگاه کتاب

در ادامه تعدادی از پرفروش ترین یا همان پرمخاطب ترین کتاب های عرضه شده در نمایشگاه تهران را بررسی می کنیم.

کتاب اثر مرکب

کتاب اثر مرکب

سرنوشت و زندگی انسان چیزی است که خود باید آن را بسازید. اگر می‌خواهید که از جاده‌ی پر پیج و خم موفقیت سر بلند عبور کنید، این اثر فوق العاده هموار کننده ی راه شما می باشد. اثر مرکب، کتابی است نوشته ی دارن هاردی که توسط اکبر عباسی و شاهین بیات ترجمه شده است. این اثر توسط انتشارات نسل نو اندیش، منتشر شده است. این کتاب در حال حاضر از پرفروش ترین آثار میان همنوعان خود به شمار می آید.

درباره‌ی اثر مرکب

می‌دانیم که رسیدن به موفقیت امری ناگهانی نیست و علل های مختلفی، یک شخص عادی را تبدیل به یک انسان موفق می‌کند. این کتاب، برگرفته شده از تجربیات شخصی دارن هاردی می‌باشد. هاردی، سال‌ها یکی از سرآمدان صنعت موفقیت و پیشرفت شخصی بوده است. او هزاران دلار برای آزمودن ایده‌ها، منابع و فلسفه‌های مختلف کرده است. در نهایت ماجرا حاصل این تجربه ها را در این اثر جمع آوری کرده است.

تلاش شخصی

همواره در طول روز تبلیغاتی وسوسه انگیز را تماشا می‌کنيم. این تبلیغات، ادعا می‌کنند که با تلاش اندک و هزینه ی کمی می‌توانید جوان‌تر، پولدارتر و لاغرتر بشوید. اما بدانید و آگاه باشید که هیچ موفقیتی بدون داشتن تلاش فردی و هیچ تلاشی بدون داشتن برنامه‌ای درست به سرانجام نمی رسد. در اصل هيچ گاه ما ناگهانی ثروتمند نخواهیم شد. اما این امکان وجود دارد که راهکارهای ثروتمند شدن را بیاموزیم و آن‌ها را به طور مستمر و دقیق جهت افزایش درآمد خود به کار ببریم. کتاب ذکر شده می‌تواند شما را از این سردرگمی رها سازد و ذهن شما را بر روی اصول کارآمد موفقیت متمرکز کند.

نیازی به کسب اطلاعات جدید نیست

دارن هاردی، به شما یادآوری می‌کند که برای رسیدن به دستاورد‌های بزرگ، نیازی نیست اطلاعات جدیدی را یاد بگیرید. بلکه وقتی یک برنامه‌ی منظم و سازمان یافته‌ داشته باشید، می توانید در راه رسیدن به اهدافتان پیشروی کنید. البته نباید منتظر معجزه نباشید. نه این اثر و نه هیچ اثر دیگری توان این را ندارد که در یک روز یا حتی مدت زمان کمی شما را به نتیجه دلخواهتان برساند. بلکه تنها می‌توانند مانند چراغی در دل تاریکی ها برایتان تبدیل به روشنایی شود. در انتها قدم گذاشتن در این راه به عهده‌ی خود شما است.

جوایز و افتخارات اثر مرکب

– جزء پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمزو مي باشد
– جزء پرفروش‌ترین‌های آمازون است
– جزء پرفروش‌ترین کتاب‌های ایران نیز است
– جزء فهرست کتاب‌هایی که زندگیتان را دگرگون می‌کند

معجزه ی شکر گذاری

معجزه ی شکر گذاری

معجزه شکرگزاری در اصل نحوه ی صحیح شکرگزاری را به مدت ۲۸ روز یاد می‌دهد. در این کتاب، از نکات و کلمات کلیدی برای بهتر شدن استفاده شده است. این ۲۸ روز تمرین به نحوی آماده سازی شده است که شما بتوانید از آن برای متحول کردن زندگی، شغل، خود وجودی و در واقع تمام ابعاد زندیگتان بهره‌مند شوید. تمرینات به صورت متوالی می‌باشد و بسیار ساده بیان شده است. این تمرینات، بعد از گذشت یک دوره ی کامل به صورت عادتی همیشگی در می آیند.

مشخصات نویسنده جادو شکرگزاری

راندابرن در سال ۱۹۴۵ در استرالیا متولد شد. او یک نویسنده و تهیه کننده استرالیایی می باشد. شهرت او به منزله ی ساخت مستند راز و بعد از آن چاپ کتابی با همین نام بوده است. این نویسنده به عنوان ۱۰۰ نفر برتر تاثیرگذار در جهان شناخته شده است. اثر جادوی شکرگذاری یا معجزه شکرگزاری دومین اثر مشهور از او می باشد. این اثر توانست در دنیا در میان پرفروش ترین آثار قرار بگیرد.

دوازده ستون موفقیت

دوازده ستون موفقیت

این کتاب نوشته ی جیم ران و کریس وایدنر می باشد. این دو نفر خود از مشاهیر موفق و برجسته ی رشد فردی می باشند. همه‌ی انسان‌ها در آرزوی موفقیت و رسیدن به مدارج عالی به سر می‌برند. ولی در نهایت تعداد محدودی از آن‌ها به آرزوی خود خواهند رسید. در اصل، بیشتر مردم به زندگی‌ای بی‌حاصل و پیش‌ پا افتاده راضی می‌شوند. بدون بی‌ آن که از قابلیت‌های شگرف خود برای پیشرفت و رسیدن به خوشبختی استفاده کنند.

دلیل موفقیت انسان

به‌ طور قاطع، این سخن که بخت و اقبال با افراد موفق یار بوده است، نمی تواند درست باشد. هیچ چیز باارزشی بدون تلاش و از روی شانس و اقبال به دست نمی آید. افراد موفق، به این علت به موفقیت رسیده اند که شایستگی آن‌ را دارا بودند. شایستگی آن‌ها نیز به این علت حاصل شده است که با اصول موفقیت آشنا بوده و آن‌ را به‌ کار بسته‌اند. در این اثر راز های موفقیت در قالب داستانی جذاب و خواندنی به شما آموزش داده می شوند.

استثنا باشید

استثنا باشید

کتاب استثنا باشید شامل جدیدترین نکات از سوی نویسنده ی اثر پرفروش اثر مرکب، دارن هاری می‌باشد. این اثر برای رسیدن به موفقیت است. اگر شما هم از آن دسته افردای هستید که قطعا می خواهید در زندگی خود تغییر ایجاد کنید این اثر مخصوص خود شما است. هر کدام از ما فردی بی نظیر هستیم و استثنا می باشیم. ما کسی هستیم که در زندگی خود، شغل خود و خانواده ی خود تحول ایجاد می کنیم. کتاب‌های بسیاری برای راهنمایی افراد به‌ سوی موفقیت نوشته شده است. بعضی از این آثار بر اساس این نوشته می‌شوند که انگیزه ایجاد کنند. بعضی از آن ها نیز به دنبال آن هستند که شجاعت تلاش کردن را یاد بدهند. بعضی نیز می‌گویند که بنشینید و موفقیت را تجسم کنید. تا با تجسم کردن آن را به دست آورید. اما این اثر دارن هاردی، یک فرق اساسی با تمام این نکته ها دارد.

شیوه ی استثنا باشید

استثنا باشید، تنها به دنبال آن است که شیوه های عملی و استراتژی‌هایی را به شما یاد دهد که شما را قدم به قدم جلو ببرد و به نتیجه‌ی دلخواهتان برساند. استثنا باشید، یک دوره‌ی جدی برای افرادی است که قطعا تصمیم دارند روش‌های ویژه و تازه ای برای موفقیت یاد بگیرند. به طوری که زندگی و روش خود را برای همیشه تغییر دهند. در این کتاب، دستورالعمل‌های شخصی را می‌خوانید که در زندگی‌اش ثابت کرده است می‌توان یک استثنا بود!

جملاتی برگزیده از استثنا باشید

– زندگی شما به راهی خواهد رفت که به آن نگاه می‌کنید.
– هر چیزی که توجه و نقطه تمرکز شما را کنترل کند، زندگی شما را هم کنترل خواهد کرد.
– باورها می‌توانند حقیقت نداشته باشند؛ اما همین باورها سرنوشت ما را تعیین می‌کنند.
– مغز شما یک سیستم بسیار ساده دارد، یعنی هر چه در آن بریزید همان را به شما پس خواهد داد!

چهل فکر سمی

چهل فکر سمی

چهل فکر سمی اثری به قلم آرنولد لازاروس، کیلفورد لازاروس، آلن فی  بوده است. این کتاب را  شمس الدین حسینی و الهام آرام نیا ترجمه کرده اند. قطعا شما نیز بارها در طول روز افکار منفی ای که در ذهن جولان می دهند را تجربه کرده اید. پس از آن یا توانسته اید که آن ها را کنترل کنید یا ساعت ها فکر خود را درگیر افکار منفی کرده اید‌. در این اثر، نویسندگان چهل فکر منفی را بیان می‌کنند که تاثیرات مخربی در زندگی و روان شما به جای می‌گذارند. سپس در ادامه ی این اثر با نحوه ی کنترل این افکار نیز آشنا خواهید شد.

سخن آخر

کتاب ها راهنمای روشنی در تاریکی ها می‌باشند. این پنج کتاب از بهترین آثار دنیا هستند که تاکنون باعث تحول زندگی بسیاری از مردم شده اند. شما نیز می توانید با مطالعه حتی یکی از این آثار در زندگی خود تحولی ایجاد کنید. تا از این طریق به موفقیت های گوناگونی دست یابید. برای آشنایی با آثار مطرح بیشتر می توانید به بلاگ فراسوی دانش مراجعه کنید. با ما همراه باشید.

ارسال نظر
https://slot-deposit-10rb.digitalcommons.nc.gov/
https://slot-deposit-qris.digitalcommons.nc.gov/
https://spadegaming.digitalcommons.nc.gov/
https://pg-soft.digitalcommons.nc.gov/
https://habanero.digitalcommons.nc.gov/
https://cq9.digitalcommons.nc.gov/
https://bonus-garansi-kekalahan.digitalcommons.nc.gov/