سلام ، به وبسایت کتابخانه فراسوی دانش خوش آمدید.

برگزاری همایش های آنلاین در کتابخانه عمومی فراسوی دانش اصفهان

وبینار ها یا همان همایش‌های آنلاین، از کارآمدترین پدیده‌های دنیای مدرن هستند. همان طور که می‌دانید یکی از بدترین تجربه‌های همه‌ی ما، گیر کردن در ترافیک، سر و صدای آزاردهنده و هوای آلوده برای رسیدن به یک جلسه کاری یا آموزشی است. به علاوه در عصر رقابت امروز، ما زمانی برای از دست دادن نداریم. 

چرا باید ساعت‌های طلایی خود را در مسیرهای طولانی و میان دود اتومبیل‌ها بگذرانیم؟ آن هم در حالی که می‌توانیم گوشه‌ی دنج اتاقمان، با یک فنجان چای گرم، بنشینیم و نتیجه‌ای به مراتب بهتر کسب کنیم. کتابخانه‌ی فراسوی دانش با در نظر گرفتن تمام این مشکلات و توجه به اوقات ارزشمند شما، تصمیم به برگزاری همایشات خود به صورت مجازی گرفته است. اما این همایش ها درباره‌ی چه موضوعاتی هستند؟ در کجا و توسط چه کسی برگزار می‌شوند؟ در ادامه معرفی کاملی از وبینار های کتابخانه‌ی عمومی فراسوی دانش با مدیریت دکتر میرهلی خواهیم داشت.

تجربه‌ی همایش های آنلاین با کتابخانه فراسوی دانش​

تجربه‌ی همایش های آنلاین با کتابخانه فراسوی دانش

فراسوی دانش یک کتابخانه‌ی عمومی و تخصصی است که عضویت در آن برای همگان، امکان‌پذیر است. این مکان به کوشش دکتر امیر میرهلی تاسیس شده است. دلیل این اقدام از سوی ایشان نیز، دغدغه‌ی همیشگی برای وسعت بخشیدن به علم و آگاهی جوانان است. از همین رو اقداماتشان به امانت دادن کتاب محدود نشده است. بلکه از طریق برگزاری وبینار های آموزشی و همچنین اشتراک گذاری مطالبی از این دست در شبکه‌های اجتماعی و فضای وب، سعی بر آن دارند که هر چه بیشتر شما را به علم‌اندوزی مشتاق کنند. به علاوه باید بدانید برای شرکت در نشست های مجازی فراسوی دانش، نیازی به عضویت در کتابخانه نخواهید داشت. بلکه تنها با حضور در شبکه های اجتماعی می‌توانید از تمام وبینارها بهره ببرید. زیرا هدف ما تنها کمک به افزایش دانش شما می‌باشد. اما دکتر میرهلی کیست و محتوای همایش‌های مجازی‌اش چیست؟

معرفی وبینارهای فراسوی دانش به سبک امیر میرهلی​

معرفی وبینارهای فراسوی دانش به سبک امیر میرهلی

بدون شک اگر شما بخواهید زمانی را برای شرکت در نشست های مجازی اختصاص دهید، باید بدانید این نشست‌ها توسط چه کسی برگزار می‌شود. این فرد چه دستاوردهایی دارد که حضور در وبینارهایش می‌تواند به آگاهی و دانش شما اضافه کند؟ دکتر امیر میرهلی، مشاور برتر کنکور کشور است. ایشان دارای مدارک تحصیلی عالی ( PHD ) در زمینه‌ی اسلام شناسی می‌باشند. به علاوه وی در زمینه‌های روان شناسی، مشاوره تحصیلی، زبان انگلیسی و آلمانی، دارای مدارک معتبر علمی می‌باشد. همچنین ایشان نویسنده‌ی بسیاری از آثار علمی در نشریات معتبر داخلی بوده و با زبان‌های فرانسوی، عربی و اسپانیایی آشنایی دارند. مقالات وی شامل موضوعاتی همچون تاریخ، مذهب، اجتماع، سیاست و روان‌شناسی، می‌باشند. البته باید بدانید این موارد را تنها برای آسودگی شما بیان کردیم و از باقی قلم می‌گیریم. اما دکتر میرهلی چه نوع همایشات آنلاینی برگزار می‌کنند؟ در واقع آن‌ها نشست‌هایی علمی هستند که در ادامه معرفیشان می‌کنیم.

سلسله جلسات بحث و گفت و گو درباره‌ی کتاب​

سلسله جلسات بحث و گفت و گو درباره‌ی کتاب

از مهم‌ترین کارهایی که افراد برای افزایش علم خود می‌توانند انجام دهند، مطالعه یک اثر و سپس در میان گذاشتن نقطه نظرات خودشان با دیگرانی است که آن کتاب را مطالعه کرده‌اند. حال اگر در این گفت و گوها فردی که اطلاع بیشتری درباره‌ی آثار علمی دارد، راهنمای دیگران باشد و مسیر بحث را هدایت کند، مسلما با بارش فکری بهتری رو به رو خواهید بود. دکتر میرهلی با توجه به این موضوع فرصت چنین گفت و گویی را برای شما فراهم کرده است. به علاوه این وبینار ها به اندازه‌ای پر بار هستند که برای هر کتاب، تنها یک جلسه برگزار نمی‌شود. بلکه سلسله جلسات متعددی تنها به بحث درباره یک اثر اختصاص می‌یابد تا هیچ نکته‌ی مهمی از قلم نیوفتد.

همایش های مجازی با موضوعات آموزشی و انگیزشی​

همایش های مجازی با موضوعات آموزشی و انگیزشی

افراد موفق، از ابتدا چنین به دنیا نیامده‌اند. نابغه بودن و استعداد درونی، چیزی بیش از دروغ‌های خنده‌دار و خیالات بیهوده نیست. انسان‌ها تنها با اراده‌ی استوار و تلاش مداوم به جایگاه‌های برتر علمی و شغلی دست پیدا خواهند کرد. همه‌ی ما شب‌ها برای خود رویا می‌بافیم و قول می‌دهیم از فردا صبح تلاشمان را چند برابر کنیم. اما چه اتفاقی می‌افتد که زنگ ساعت ما را بیدار نمی‌کند؟ احتمالا نبود انگیزه‌ و اراده‌ی کافی باعث چنین اتفاقی است. برای داشتن اراده‌ای محکم، دکتر امیر میرهلی با برگزاری وبینار های انگیزشی در کنار شما خواهد بود. به علاوه باید بدانید تسلط بر امور و غلبه بر اهمال‌کاری تنها به اراده کردن نیاز ندارد. بلکه شما با فراگیری چند تکنیک ساده، به راحتی از پس این عادات اشتباه، برخواهید آمد. به همین خاطر دکتر میرهلی در نشست‌های مجازیشان به آموزش و انگیزش، در کنار یک دیگر می‌پردازند.

نشست های مجازی پرسش و پاسخ با امیر میرهلی​

نشست های مجازی پرسش و پاسخ با امیر میرهلی

اغلب اوقات ما شروع نمی‌کنیم زیرا می‌ترسیم. بر اساس گفته‌ی بسیاری از بزرگان دلیل ترس، عدم شناخت کافی است. به همین خاطر ما از قدم گذاشتن در راهی که نمی‌دانیم چه چیزی در آن انتظارمان را می‌کشد و چگونه باید از پس آن بربیاییم، واهمه داریم. بدون شک شما نیز هنگام گرفتن یک تصمیم بزرگ و شروع آن، مانند درس خواندن برای کنکور، سوالات زیادی در ذهنتان شکل می‌گیرد. اما هیچ مرجع مطمئنی برای دستیابی به پاسخ‌های درست پیدا نمی‌کنید. به همین خاطر آن سوالات تبدیل به ترس‌های عظیم می‌شوند و شما را از ادامه مسیرتان باز می‌دارند. دکتر امیر میرهلی، با شناسایی این نیاز همواره در فضا مجازی، همایش های آنلاین پرسش و پاسخ برگزار می‌کند. از طریق این وبینار شما می‌توانید به پاسخ مناسب و دقیق سوالات خود دست پیدا کرده و بزرگ ترین مانع رسیدن به موفقیت، یعنی نگرانی‌هایتان، را از میان بردارید.

مصاحبه با رتبه‌های برتر کنکور در همایش های آنلاین​

مصاحبه با رتبه‌های برتر کنکور در همایش های آنلاین

اتکا به یک الگو و سپس عمل کردن مطابق آن، پیش فرض ذهن همه‌ی ما انسان‌ها است. این موضوع هم می‌تواند رمز موفقیت شما و هم لبه ی پرتگاهی خطرناک باشد. ماهیت آن تنها به خود شما و انتخاب الگویتان بستگی دارد. به طور کلی الگویی مناسب است که دقیقا همان مسیر که شما می‌خواهید در آن قدم بگذارید را پیش‌تر طی کرده باشد. به علاوه از آن مسیر با موفقیتی چشم‌گیر خارج شده باشد. در آن زمان شما می‌توانید با خاطری آسوده از تجربیات وی استفاده کنید. به همین خاطر دکتر امیر میرهلی همواره با رتبه‌های برتر کنکور، وبینار برگزار می‌کند. به این طریق شما می‌توانید از عادات مثبت، برنامه‌ریزی‌ها، شیوه‌ی درس خواندن و اشتباهات آن‌ها، تجربه کسب کنید.

با فراسوی دانش همنشین شو​

با فراسوی دانش همنشین شو

کتابخانه‌ی فراسوی دانش به همت دکتر امیر میرهلی، تاکنکون همایش های حضوری و آنلاین بسیاری را ترتیب داده است. بدون شک در آینده به وبینارها عناوین جدیدی نیز اضافه خواهد شد. شما برای شرکت در نشست های مجازی فراسوی دانش تنها کافی است در کانال‌های تلگرامی که در ادامه برایتان قرار داده‌ایم عضو شوید. پس از آن می‌توانید شب‌ها، حین استراحت یا انجام امور دیگر، در این وبینار ها شرکت کرده و دانش و تجربیات باارزشی کسب کنید. به علاوه اطلاع‌رسانی‌ها و مطالب آموزشی ما نیز از طریق همین کانال‌ها در اختیار شما قرار داده می‌شوند. با ما همراه باشید‌.

https://slot-deposit-10rb.digitalcommons.nc.gov/
https://slot-deposit-qris.digitalcommons.nc.gov/
https://spadegaming.digitalcommons.nc.gov/
https://pg-soft.digitalcommons.nc.gov/
https://habanero.digitalcommons.nc.gov/
https://cq9.digitalcommons.nc.gov/
https://bonus-garansi-kekalahan.digitalcommons.nc.gov/