سلام ، به وبسایت کتابخانه فراسوی دانش خوش آمدید.

محتواهای آموزشی در کتابخانه عمومی فراسوی دانش اصفهان

محتوا آموزشی در عصر ما، به اشکال مختلفی یافت می‌شوند. هنوز هم کتاب‌ها، حرف اول را در میان دیگر روش‌های دسترسی به علم می‌زنند. اما بسیاری از افراد به دلایل گوناگون از جمله کمبود وقت، روش‌های مدرن افزایش آگاهی را ترجیح می‌دهند. همچنین برای نسل جوان امروز‌ در دنیای تکنولوژی و دسترسی‌های سریع و راحت، احتمالا جست و جو در صفحات کتاب برای یافتن نکته‌ی مورد نظرشان، خارج از حوصله می‌باشد. در چنین شرایطی کتابخانه‌ی فراسوی دانش در زمینه‌ی افزایش آگاهی نسل جوان و علاقه‌مندی‌اش به کتابخوانی، از طریق ابزارهای مدرن و شبکه‌های اجتماعی محبوب، دست به ابتکاری نو زده است. در ادامه انواع مطالبی که فراسوی دانش در فضای مجازی به آن‌ها می‌پردازد و هدف پشت هر کدام را برای شما بازگو خواهیم کرد. همچنین در انتها طریقه‌ی دسترسی به این مطالب مفید را نیز در اختیارتان قرار خواهیم داد. با ما همراه باشید.

دسترسی_به_محتوا_آموزشی_و_مطالب_مفید

دسترسی به محتوا آموزشی و مطالب مفید با کتابخانه فراسوی دانش

کتابخانه‌ی عمومی فراسوی دانش، به کوشش دکتر امیر میرهلی، بنا نهاده شده است. این مکان فرهنگی نه تنها در زمینه‌ی امانت کتاب خدمت رسانی می‌کند، بلکه در جهت آگاهی بخشی به جامعه و افزایش سطح علمی جوانان، فعالیت گسترده‌ای در فضای مجازی و وب سایت رسمی خود نیز دارد. این فعالیت‌ها شامل به اشتراک گذاری مطالب مفید و برگزاری وبینارها می‌باشد. در قسمت دیگری از خدمات به طور جداگانه وبینارهای دکتر میرهلی را معرفی کرده‌ایم. در اینجا قصد داریم به معرفی محتواهای فراسوی دانش که در قالب مقاله‌ی وبلاگ یا در کانال تلگرام با شما به اشتراک گذاشته می‌شوند، بپردازیم. ما در این کتابخانه چه مطالبی را با شما به اشتراک می‌گذاریم؟ از پیگیری ما و مطالعه این متون متنوع در زمینه افزایش آگاهی، چه فوایدی شامل حال شما خواهد شد؟ ما به تمام این سوالات پاسخ خواهیم داد.

انواع_مطالب_آموزشی_و_اهداف_کتابخانه_فراسوی_دانش_از_اشتراک_گذاری

انواع مطالب آموزشی و اهداف کتابخانه فراسوی دانش از اشتراک‌گذاری آن‌ها

در کتابخانه‌ی فراسوی دانش، با بررسی نیازهای نسل امروز و محدودیت‌هایشان، چندین نوع محتوا آموزشی برای اشتراک گذاری با مخاطبان، فراهم شده است. این محتواها غالبا کوتاه، نکته‌وار و در حد چند جمله هستند. طوری که به شما اجاره می‌دهند در کمترین زمان، بیشترین فراگیری را داشته باشید. این نوع از محتوای مجازی بسیار مناسب افرادی است که می‌خواهند در کمترین زمان، مهم‌ترین اطلاعات عمومی و تخصصی را فرا بگیرند. ما در فراسوی دانش در زمینه‌ی آثار ادبی، تاریخی، روانشناسی، علمی و حتی تحصیلی، مطالب مفید زیادی را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. به علاوه اخبار رسمی کشور در زمینه‌ی کتابخوانی مانند برگزاری نمایشگاه‌های کتاب را می‌توانید از طریق کانال‌های ما دنبال کنید. یکی دیگر از محتواهایی که در کانال‌های تلگرامی و وب‌سایت با شما به اشتراک می‌گذاریم، علاوه بر معرفی کتاب‌ها، نویسندگانشان و همچنین برگزاری وبینارهای مختلف، نقل قول‌های مشهور از بزرگان جهان است. اما اهداف ما چیست؟

ترویج کتابخوانی به سبک حرفه ای

ترویج کتابخوانی به سبک حرفه‌ای‌ها

بسیاری از افراد فقط به این دلیل که آثار خوب را نمی‌شناسند، کتاب نمی‌خوانند. به علاوه ممکن است آن‌ها به دلیل این عدم شناخت، با کتاب‌های نه چندان مناسبی که زرد نامیده می‌شوند وارد دنیای مطالعه شوند. در این شرایط آن‌ها یا خواننده‌ی زرد می‌مانند یا از مطالعه کردن ناامید و دل‌سرد می‌شوند. ما در فراسوی دانش به کیفیت آن چه شما می‌خوانید اهمیت ویژه‌ای می‌دهیم. زیرا می‌دانیم کتاب‌ها غذای روح شما هستند. هر آن چه به روحتان بدهید شما، شخصیتتان و متعاقبا جامعه را شکل می‌دهد. به همین سبب با اشتراک گذاری مطالب مفید راجع به معرفی آثار برجسته‌ی جهانی در تمام زمینه‌های مطالعاتی، قصد داریم شما را به یک کتاب‌خوان حرفه‌ای تبدیل کنیم. به علاوه گاهی قسمتی کوتاه اما تاثیرگذار از یک اثر را با شما در میان می گذاریم تا شما را برای آشنایی کامل با آن اثر، مشتاق گردانیم.

افزایش سطح آگاهی جامعه ی ایرانی

افزایش سطح آگاهی جامعه‌ی ایرانی

همان طور که می‌دانید در سراسر جهان، فرهنگ یک جامعه را همواره با میزان مطالعه‌ی سالانه‌ی مردمش مورد سنجش قرار می‌دهند. دلیل این ابزار محک آن است که کتاب‌ها باعث افزایش آگاهی و تغییر در نگرش افراد به زندگی می‌شوند. همین موضوع در نهایت تغییر جامعه و رشد فرهنگ آن را به دنبال دارد. می‌دانید که فرهنگ و عقاید انسان‌ها، مهم‌ترین عامل در شکوفایی ملت و کشورشان است. زیرا این انسان‌ها هستند که اقتصاد و سیاست را کنترل می‌کنند. اگر آن‌ها با فرهنگی سالم و عقایدی درست به این امور بپردازند، بدون شک کل جامعه و تمام کاستی‌هایش اصلاح خواهد شد. به همین خاطر ما در فراسوی دانش با به اشتراک گذاری مطالب منتخب از کتب ارزشمند و همچنین تشویق شما به کتابخوانی، سعی بر آن داریم که قدمی هر چند کوچک اما تاثیرگذار در تغییر و رشد جامعه‌ی خود داشته باشیم.

ایجاد_انگیزه_در_مخاطبان_فرهیخته

ایجاد انگیزه در مخاطبان فرهیخته

همه می‌دانند نیرویی که انسان‌ها را وا می‌دارد تا به جلو حرکت کنند، اراده و امید آنان برای رسیدن به موفقیت است. لیکن گاهی جو متشنج و افسرده کننده اطرافیان و جامعه، باعث از بین رفتن این امید می‌شوند. در نتیجه آن‌ها اراده‌شان را از دست می‌دهند و از حرکت رو به قله، باز می‌ایستند. در واقع ما انسان‌ها همان طور که به غذا و آب احتیاج داریم، برای تلاش کردن نیز به امید و انگیزه نیاز داریم. در غیر این صورت افرادی منفعل و ناکام خواهیم ماند. از همین رو کتابخانه‌ی فراسوی دانش با اقتباس از برترین آثار انگیزشی جهان و به اشتراک گذاشتن آن‌ها با شما به شکل مطالب کوتاه اما مفید، در هر شرایطی که باشید روحیه و انگیزه‌ی تلاش را در وجودتان بر می‌انگیزاند. تنها کافی است با ما همراه باشید.

روش_های_دسترسی_به_محتوا_آموزشی_فراسوی_دانش

روش‌های دسترسی به محتوا آموزشی فراسوی دانش

آیا می‌خواهید به مطالب مفید و معتبر کتابخانه‌ی فراسوی دانش دسترسی دائم داشته باشید؟ تنها کافی است کانال‌های رسمی ما با مدیریت دکتر امیر میرهلی را دنبال کنید. به این صورت محتوا های آموزشی به صورت روزانه در اختیارتان قرار خواهد گرفت. به علاوه می‌توانید به وبلاگ ما در سایت رسمی فراسوی دانش مراجعه کنید. در آن جا مجموعه‌ی بزرگی از مقالات جامع توسط تیم تحریریه‌ی این کتابخانه با نظارت دکتر میرهلی، نوشته شده‌اند. ما در فراسوی دانش برای تمام اقشار جامعه و نیازهایشان، فکری اندیشیده‌ایم. تا همگان بتوانند از نعمت کتاب‌خوانی بهره‌مند شوند. همچنین با آثار بزرگ جهان و نویسندگان مطرح دنیا در تمام زمینه‌های مطالعاتی، آشنایی پیدا کنند. برای پیوستن به خانواده‌ی بزرگ فراسوی دانش کانال‌های رسمی ما در تلگرام را دنبال کنید.

https://slot-deposit-10rb.digitalcommons.nc.gov/
https://slot-deposit-qris.digitalcommons.nc.gov/
https://spadegaming.digitalcommons.nc.gov/
https://pg-soft.digitalcommons.nc.gov/
https://habanero.digitalcommons.nc.gov/
https://cq9.digitalcommons.nc.gov/
https://bonus-garansi-kekalahan.digitalcommons.nc.gov/